Tack för tipset ...

Tack för tipset Lise; det gav utdelning direkt. Kolla in Linda Rosings inlägg om det som stod "Igår dagens aftonbladet". Jag skiter i om man ska tycka att det är något eftersträvansvärt eller skrattretande att vara "stureplans darlings". Däremot låg jag praktiskt taget dubbel när jag läste denna underbara både sär- och sammanskrivning. Förvisso var tidningen som åsyftas dagens tidning i går men... Äh, jag tror inte att jag behöver skriva mer.

Tack Anders för besökarboomen.


Nu är klockan ungefär halv tio på kvällen och antalet besökare idag är hittills 45 (fler om man tror mer på sitemeter). Det är alltså mer än tre gånger så många som igår, 8-9 gånger så många som i söndags och ungefär dubbelt så många som mitt tidigare all time high.

Återkommer när hela dygnet har gått och jag har sett den fulla effekten. Hoppas att nedgången är långsammare än uppgången har varit.

Ohoj!

/Aaron

Läs även andra självutnämnda experters åsikter om , , , , ,


Kommentarer
Postat av: Aila

Aaron måste bli aktivare bloggar, kul att läsa men allt för länge mellan skratten.

2008-11-05 @ 09:31:54
URL: http://ailascommonsense.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0