Om hemsideproduktion och hårslitande

I natt satt jag uppe och försökte konstruera en hemsida till Aaron korrektur. Att lära sig behärska programmet var ett tålamodsprövande arbete som resulterade i en hemsida lika dålig eller sämre än vad jag hade kunnat skriva med kod. Kl. 01.37 var jag ändå hyfsat nöjd och lade ner verksamheten. Jag har inte vågat titta på min skapelse idag; jag fasar för hur den ska se ut. 

I uppstarten av ett projekt som detta finns det tusen saker som man inte har tänkt på. För att dra igång en egen verksamhet kunde man ju tro att det räcker med engagemang och intresse för det man ska ägna sig åt men det är ju tusen andra saker som ska fixas och tänkas på. Jag sliter mitt hår när det, varje gång jag tror att jag har hela bilden klar för mig, dyker upp något nytt som jag förbisett.


Så till dagens godbit.

image4

Malmö högskola som ska föreställa en akademisk miljö tar ut en "administrations avgift" på 4 kr när man fyller på sitt utskriftskonto. Snyggt!


/Den nästan skallige,

           Aaron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0