Att få sin blogg läst...

Om fler människor än jag ska läsa min blogg måste jag tydligen göra en hel rad dumma grejer som jag begriper lite halvdåligt. till exempel placerar jag nu min blogg på kartan. Jag placerar min blogg i Sölvesborg på bloggkartan.se. Dessutom måste man pinga en massa ställen och automatpingarna tycks inte funka. Sen ska det skrivas nyckelord och länkar och fan och hans mormor för att man ska indexeras av alla jävla sidor. Och när man har vänt ut-och-in på sig själv, dansat tango och slagit frivolter kanske man har två läsare. Kanske... 

Jag börjar tröttna. Ni två som eventuellt läser detta inlägg. Mejla gärna språkfrågor och annat intressant att blogga om till mig på [email protected]. En klapp på axeln till den som kan tipsa mig om något som gör att folk faktiskt läser min blogg.

En uppgiven och ilsken

Aaron



Läs även andra bloggares åsikter om , ,
Gå också hit så tror jag att det blir bra.

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag har hört att det är bra att lämna kommentarer i olika bloggar. jag testar det just nu.. vet inte om jag får fler läsare för det =)

2008-04-09 @ 20:47:46
URL: http://nyckels.blogspot.com
Postat av: fransfredrik

Det bästa är att länka eller kommentera andras bloggar har jag hört. Med hjälp av denna kommentar kanske jag ökar trafiken på min blogg med ca 100% ;)

2008-05-06 @ 14:41:59
URL: http://fransfredrik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0