Uppdatering för fansen skull

Tydligen har jag en liten men trogen skara fans. Hon har nu börjat kräva en uppdatering och eftersom man vill vara sina fans till lags kommer här en kort resumé av dagens förehavanden. Vaknade 9.00. Stängde väckarklockan och vaknade igen 11.30. Åt en rejäl helgfrukost för att sedan dona lite framför datorn. Funderade på att jobba några timmar men tänkte "senare". Sprang några kilometer. Blev dödstrött, stretchade och duschade. Pratade i telefon med familj av olika slag i någon halvtimme. Satte mig vid datorn.Fortsatte att skjuta jobbandet framför mig och läste i stället lite bloggar. Spelade en backgammonturnering. Åkte ut på 44:e plats. Skriver detta inlägg 17.05. En hyfsat slö lördag alltså.

Hittar ingen/orkar inte leta efter en passande bild så det får bli en opassande.
 



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Aila

Wow, det kallar jag uppdatering=)

2009-03-07 @ 18:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0