Om att veva vilt omkring sig...

Jag har upptäckt att jag i ena inlägget sparkar på  pizzabagaren och småbutiksägaren för att i nästa vara en böld i rektum på vägverket och högskolorna. Stort och smått blandas och i rättvisans namn borde jag kanske sluta upp med att urskiljningslöst slå och sparka omkring mig. Å andra sidan måste man ju hålla igång och se till så att alla (stora som små) är på tårna. Så vid närmare eftertanke ska jag nog fortsätta mitt korståg bland folkets alla skikt och bildningsnivåer.

Dagens (och landets) särskrivning. Seriös miss i seriöst försök till monopol.

image22


Sköna maj välkommen... Så till dagens ordvits:

image21
Burning torso... Fundera på dimensionerna i den.

/Aaron>

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Linda

Åsså systembolaget av alla ställen! Hur kommer det sig att dem särskriver? hmm..... kram =)

2008-05-03 @ 16:26:28
URL: http://wwled.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0