Korrektorn är sjuk

Vi inledde helgen med en kryssning till Polen. Färjan och allt som fanns skrivet på den på svenska hade mått bra av en korrekturrunda hos Aaron. Det kunde ha blivit många särskrivningar till samlingen men fästmön tycker att det är så pinsamt när jag fotar skyltar och annat offentligt. 

Positivt var dock att det ingick massage i trippen. En mycket brunklädd, mycket stor och mycket polsk ung man masserade mig tills mina axlar dog. Det var skönt men till och med jag, som inte i någons vildaste fantasi kan kallas homofob, tyckte att det var lite besvärligt när han var halvvägs ner över skinkorna och masserade.

Jag är sjuk. Feber, halsont och övriga förkylningssymptom samt yrsel. Jag ska ligga nerbäddad hela dagen idag.

Avslutningsvis är dagens särskrivning hämtad från ett café som ligger granne med tygbutiken som omnämnts i tidigare blogginlägg. Versalen på ordet "Buffé" ger extra emfas åt särskrivningen. 



 

image10


Tills nästa gång,

Aaron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0